Pàgines

diumenge, 25 de febrer del 2018

SnailMail

Avui us ensenyo el meu primer intercanvi de Scrap, un SnailMail que el tema era "Amor".

Un SnailMail consisteix en fer una carpeta o en aquest cas un sobre i emplenar amb tot de "llaminadures" de scrap, des de cintes, algun segell, washitape, cosetes troquelades, formes de fusta, ...

És el meu primer intercanvi i el meu primer SnailMail i la veritat que estic molt contenta del resultat final. Vaig començar una mica perduda sense saber com fer-ho exactament, però finalment hem va quedar un bon resultat.

Ara estic a l'espera de que la noia el rebi....

Aquí us deixo unes fotos:


SnailMail per fora...






Per dins...










Paquet final...



Espero que a la noia que el rebrà li agradi tant com a mi!

Fins la pròxima
Sarah

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada